Fullspäckad dag

Bild på Amanda från en ligamatch.

Heej heej!
Haft fullt upp hela dagen med massa basket och annat kul.
Har spelat två U20 SM matcher idag där vi vann den ena med 116-24 och den andra med 137-50 hehe. Alltså utklassnings matcher skulle jag vilja säga men det är kanske inte så konstigt eftersom vi är så unga i vårt ligalag så spelade många av oss även U20 matcherna.
Har även passat på och träffat Malbastjejerna extra mycket och de var även hemma och fick spana in min lägenhet, det blev dock ingen matlagning då tiden inte riktigt räckte till för det och vi behövde mat snabbt.
Menmen, väldigt kul ändå.
Nu ska jag nog snart lägga mig, ska vara i hallen ganska tidigt imorgon och sitta i sekretariatet och sedan har jag två SM matcher att spela.

PUSS PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ina

Harligt harligt med en san utklassning. kul att ni hade roligt ocksa sen efterat. kommit till en data en stund :)

kramis

2011-02-13 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0