Hejhej! Nu sitter man rullande på SJs tåg ...

dsc02558 (MMS)

Hejhej! Nu sitter man rullande på SJs tåg upp mot Södertälje. Det blev vinst igår mot Eos och en hel liten klack satt och hejade och skrek på mig. Tyvärr så blev väl inte underhållningen den bästa från min sida. De går lite upp och ner för mig,speciellt poängmässigt men så är det.:) SKIT kul att så många kom och jättekul att se dem. Efter matchen blev det middag med lite släkt och senare iväg på fest och träffa lite malmöbo. Idag träffade jag min faster o min söta kusin och sen åkte vi in och kollade på Malbas(mitt gamla lag) som spelade och vann en jämn match Norrköping(där landslagspolaren Mi spelade och som ja också träffade). Riktigt kul!:)Håller typ på att somna på tåget och kemiplugget som ligger i väskan och väntar gör ju inte de hela bättre. Men ska försöka(observera försöka) ta tag i det nu. Puss puss


Kommentarer
Postat av: Maggan kvar i Kamala - lite till !

Du behöver inte alltid vara på topp - du är en särkilt lysande stjärna ändå.

Du vet vad du kan och det vet andra också, så inte behöver du nedvärdera dig så där!

Du har många år på dig att bli bra,bättre, bäst - du är ju jätteung, tös, så hia däjj litta!

Kram på dig!

2011-02-06 @ 20:48:01
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0