Imorse till nu

Anita, Matilda och Josefin, tre motiverade skridskobrudar!

Fullspäckad dag. Stod och frös ihjäl imorse när klassen åkte skridsko, jag höll skorna på då vi inte får åka skridsko för våra tränare. Någon lektion i skolan och sedan, efter skolan var jag tillsammans med massa andra basketspelare från SBBK på "tänk träning". Ett möte/förläsning/uppmuntring till psykiskt tänkande och så för att kunna prestera på topp när det gäller. Två möten återstår och tyckte faktiskt det var ganska intresserant, tror de kan ge något faktiskt...Efter mötet hade vi match mot Visby, det blev stor vinst idag och det kändes ganska bra även för min del, lite irriterad bara att jag missade en del lätta lägen, menmen...Nu ska jag ta mig lite kladdkaka och imorgon väntar Joga på morgonträningen, inte helt fel.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maggan - tillbaks i Östervik!

Grattis till vinst!

Hoppas kunna börja följa dig och Telge igen och uppdatera www.basketpaulina.se igen nu när jag är hemma och har snabbare internet än i Thailand!

2011-02-16 @ 23:16:24
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0