In town!

De här sköningarna (plus fotografen "Lillen") befinner sig just nu i stan och ska om ett tag dra till hallen och träffa dem. Det är polarna från mitt gamla lag i Malbas, dock inte så länge sedan jag träffade dem( förra helgen när jag var i Malmö ju) men man vill ju passa på och se dem så mycket som möjligt nu när tillfälle ges. Ikväll har jag även u18 SM match som ska bli kul, shit vad länge sedan det var man spelade SM asså, så det ska bli kul.

Trots att jag varit hemma idag så har timmarna rullat på ganska fort, tog mig en liten tupplur efter att ja kommit på att ska inte skulle kunna ta mig till skolan och sen har jag facebook nördat mig och pluggat. Nu måste jag städa lite här och sedan laga mat.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0