Shoppingtips från Thailand?

Shoppande förra gången jag var i Thailand.
Snart åker mina päron till Thailand!!! Känns lite konstigt faktiskt för jag ska vara kvar här i Sverige medan de ska ha det gött i värmen och fira mamma som fyller 50. Men det är de värda och jag ska absolut inte iväg någonstans då det snart väntar slutspel här i damligan med Telge. Däremot så får ja lägga en liten "beställning" om det är något jag vill ha, och det är klart jag vill är ju första tanken...Men nu när jag sitter och tänker så kommer jag knappt på något...Där finns ju massa grejer men utbudet är ju också lite begränsat med att där är mycket typiska turistgrejer. Antar att många varit i Thailand (jag också för den delen, fast för någon år sedan) så tänkte höra med er...
Vad köpte ni när ni va i Thailand? Tips på snygga grejer från Thailand?


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan kvar i Kamala - lite till !

Smink, NAGELLACK, nån fräsig väska, tufft skärp, Tiffany smycken, tuffa solglasögon, klockor....

Du skriver att utbudet är begränsat- men Palle då! Inte då! Här är ju hur mycket billigt "skit" som helst som kan vara kul att köpa hem.Om man har tid och gå runt, kolla och pruta.

Jag tror nog din modemedvetna mamma, (som är vassare än TV4 Lulu Carter)hittar saker som du kommer att gilla!

En kul grej:trots att vi kommer att vara på samma flygplats i BKK inom samma dygn; dina mamma, jag och din morbror, så kommer vi 3 syskon inte att ses ...

2011-02-08 @ 16:14:57
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Ina

Du ska se att nåt fint blir det säkert.....:)

2011-02-08 @ 20:05:54
Postat av: Melissa

Hej, vilken fin blogg du har :)

När jag var i thailand så kom jag ihåg att de fanns massvis av fina olika smycken som jag tyckte om :) sen massa skor och väskor också :). Vilket ställe var din favorit i Thailand, har du några tips på <a href="http://sistaminutenthailand.com">resor thailand</a>??



Ha de bäst :)



Melissa

2011-02-10 @ 17:41:06
URL: http://sistaminutenthailand.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0