YEEEEYY!!

Jaaaaadddå!! Så sjukt underbar vinst, vi krossade Solna och vann med 26 poäng idag. Så j*vla skönt asså och det var verkligen sååå viktigt för oss. Nu har vi Norrköping och Luleå på hemmaplan denna veckan som kommer och vi ska spela minst lika bra mot dem. Jag skrek och peppade allt vad jag kunde från bänken men kändes sjukt tråkigt att inte kunna gå in på plan, men ska inte klaga. Stackars Vici satt bredvid mig och har suttit på bänken hela säsongen, men hon är dock snart tillbaka.
Efter matchen dunkade vi full musik i bilen och drog till Heron City och käkade. Nu sitter jag och chillar med Amanda hos mig och hon ska sova här. Riktigt nice! 

Jag gjorde mina övningar idag vid matchen och fick reda på att ökat min rörlighet i knäet från att kunna böja det 90 grader till 130 grader. Det innebär att jag imorgon kan cykla på träningscykel. FRAMTSTEG, fett glad..Fast det innebär dock fortfarande att det kan vara vilken skada som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0