8 timmar senare...

Hur är det möjligt att sitta drygt 8 timmar i sträck och skriva på en j*vla uppsats? Va sjukt duktig och klarade av att behärska mig när det gällde facebook m.m. men ändå satt jag ÅTTA...ÅTTA?!...ÅTTA timmar, bara idag och skrev! OCH jag är inte klar hahaha...Det är sjukt, ibland i skolan får vi välja mellan att lämna in en uppsats eller skriva ett prov, nu råder det absolut ingen tvekan om att det blir prov asså. Shit vad det tar tid att skriva. Men hoppas ju såklart och vill ju att det ska bli bra också. Men nu ger jag mig i alla fall för idag.
Datorn hänger med på bussen imorgon då vi åker till Jönköping för att spela mot Brahe (då får ja skriva klart).
Ska bli kul att spela match, känns som det var länge sedan haha trots att det var i tisdags.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-01-23 @ 11:55:59
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0