Förr/nu

Satt i helgen i form av brist på sysselsättning och hat mot plugg och kollade igenom min blogg lite och såg massa gamla outfits. Hahaha ganska komiskt faktiskt, man tyckte ju att man klädde sig jättesnyggt då och hängde med i modet men nu är det bara heemskt! Diggar mina illrosa benvärmade som jag helmatchade med rosa och grått hahah, hur tänkte man, egen style kanske, sjukt fult idag i alla fall.
Kollade även på senare outfits och då jag inte är världens flitigaste med att lägga upp outfits så kom det ganska snabbt upp sommaroutfits och gud vad jag längtar tills man kan gå i shorts igen...
Outfits från ca 2007

Outfits från 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har skitsnygg klädstil!

2011-01-20 @ 21:54:29
Postat av: Anonym

du har skitsnygg klädstil!

2011-01-20 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0