Heey alla noll läsare! Jag har fått äran ...

201101181416 (MMS)

Heey alla noll läsare! Jag har fått äran av paulina att gästblogga vilket jag inte kunde tacka nej till.. SAJK... Just nu sitter vi i bilen och är påväg mot solna för att spela match. Radion är avstängd och det är knäpp tyst i bilen, kommer somna vilken sekund som helst.. Musik tack?! Alla är inne i sina egna världar o laddar inför matchen , jag käkar tobblerone, pau nördar sig framför facebook och mathilda låtsas snacka i telefon. Aja ska tagga nuu! Måste bara säga att det är fett svårt att blogga, tog mig en timme att skriva det här torra inlägget. Peace! / HK


Kommentarer
Postat av: white horse..

sämsta inlägget, starta aldrig blogg helena!

2011-01-18 @ 18:34:44
Postat av: kitt

hej paulina,så du spelade i solna idag,om du har tid måste du hälsa på i aspudden se lias o så,Ange kanske kommer o vi går o bowlar nån helg ,tack för grattishäls.kram kitt

2011-01-18 @ 21:34:04
Postat av: Black horse

Lysande inlägg! Det var länge sen jag läste ett så bra inlägg i bloggen. Fortsätt med det du gör, för du gör det bra!

2011-01-18 @ 21:52:24
Postat av: Yellow horse

Lysande inlägg! Det var länge sen jag läste ett så bra inlägg i bloggen. Fortsätt med det du gör, för du gör det bra!

2011-01-18 @ 21:56:29
Postat av: the one and only horse, the white one.

alltså "black horse", kan det vara miss kurt....... har mina känningar på att det kan vara det!

2011-01-18 @ 22:01:58
Postat av: ni gillar vara hästar!

TIDERNAS SÄMSTA INLÄGG! och pau stäng din mun...yelll och matilda ska jag ens börja med er två? just love

2011-01-18 @ 22:40:05
Postat av: The real head horse

hahahaahha kurt..du lyckades, typ tidernas mest kommenterade inlägg!!! vet i fan vem alla hästar e (sääämmsta namnet också!) men jag har inte ens öppnat mig min så svårt att stänga;)

2011-01-18 @ 22:52:25
Postat av: the horse with invisibilty cloak

jag är bossen och jag säger att man inte kan lägga upp grimas bilder. tänk om expressen får spratt och gör en galen artikel om telgespelarna och alla dess ideér?

2011-01-19 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0