Hej mina vänner!


Bloggen åker lite berg o dalbana, alltså de går lite upp och ner med uppdateringen men så är det. Helgen har rullat på attans snabbt, för snabbt och imorgon är det redan måndag igen.
Under helgen har mina kära föräldrar varit här och det har varit jättemysigt. Vi hade även match idag mot Umeå som vi vann med 110-47, utklassning alltså, kul att spela och kändes skönt.
En normal vecka väntar mig med plugg och träningar men hoppas kunna åka till Stockholm och shoppa på onsdag kanske, eller gå och ta fotvård, får se vad som händer. Men sen till helgen ska vi möta EOS i Lund och då ska jag stanna i Malmö i typ 24 timmar och hoppas kunna hinna träffa lite kära Malmö människor då.
Nu blir det SOLSIDAN!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till vinsten!!! :D Kommer såklart och tittar på matchen mot eos i helgen, ska bli jättekul att se dig spela!!!! Saknar dig pau, pusss

2011-01-30 @ 20:17:46
URL: http://photosbysara.devote.se
Postat av: agnekrans

NIIIIIIIIIIICEEE!!! :D :D :D go telge<3

2011-01-30 @ 23:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0