Hjälp!

Asså guuuuuud....Har ni äntligen fått mitt ID men funderar skarp på om de blandat ihop min bild med någon annans eller något för en fulare ID bild får man ju leta efter. Jag fick ju dessutom välja bild SJÄLV haha men asså de måste ha gjort någonting med bilden för känner inte igen mig själv. Plus att de skurit av mig mitt hår (såklart) så de ser ut som jag har page (vet man att man inte passar i det i alla fall!). Haha diggar skarpt min handstil också, blev fett nervös när jag skulle skriva snyggt men skrev ändå snabbt som vanligt och då lyckades jag givetvis pricka in en 4årings handstil.
Men efter att ha kämpat med detta ID kort (blivit massa stul) hur länge som helst så är jag just nu bara glad att jag fått det...
Nu ska jag iväg och träna, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Ina

2011-01-12 @ 23:10:39
Postat av: Ina

Ja, verkligheten är alltid bäst. Du är en sådan fin, söt o snygg tjej med hjärtat på rätta stället <3.Bilder talar sällan om sanningen.Fast de är klart de kommer o undra när du kommer där så ståtlig o snygg o så ser de på ID kortet.....fast strunt i det!

2011-01-12 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0