Några kilo tyngre...

Kofta, T-shirt Gina Tricot, jeans Zara, ring H&M och ormring Guldfynd by Kenza.

Kina buffén gick garanterat back på oss pratglada tjejer som typ flyttade in på restaurangen och satt där i nästan 3 timmar och åt, skrattade och hade det trevligt. Riktigt nice asså...Nu är planerna att chilla rejält, skulle inte förvån mig om jag somnar. Det som skulle förvåna mig mer är om jag tar tag i mitt plugg...
Slänger upp dagens outfit, förutom nyårs outfiten så var det ett tag sedan det dök upp så, here it is.

Kommentarer
Postat av: Maggan i Kamala

Dagens outfit för oss: bikini, blir lite tjatigt att visa upp varje dag, eller?

2011-01-05 @ 17:16:26
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0