Imorgon åker vi!

Imorgon drar jag och bästa tjejerna Mickis och Claess till IBIZA!
Vi har länge funderar på att dra utomlands och så helt plötsligt fick vi för oss att boka och hittade bra biljetter som passade oss alla i tid. Ibiza blev det bara av en slump men det bli riiiiktigt skönt att komma iväg dit till värmen. Packa är en omöjlig uppgift för min del...Jag packar alltid med mig för mycket och det vet jag redan nu innan jag åker men samtidigt kan jag inte välja vad jag ska lägga av haha. Men då vi bara reser med handbagage (och checkar in väska tillsammans) så tycker jag ändå det är okej att packa med sig 10kg.
Håller på här för fullt med packningen och underbart att bara kunna lägga ner massa sommarkläder. 
Lägenheten ska städas av lite imorgon och de sista packas. Sedan bär det iväg på midsommar lunch hos Mickis och sedan mot flygplatsen!
Ska bara vara borta några dagar men ååhh det ska bli såå kuuuuul!
Hörs imorgon innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0