Nyopererad och klar!

Heej! Nyopererad och allt gick bara bra. Trots att jag skulle lokalbedövas så sövde de mig och det var en upplevelse kan jag säga haha. Låg där klarvaken på operationsbordet o bara hur ska jag kunna sova nu liksom? Sen bara pang däckade man och så vaknar man upp senare och är helt lullig och ingen aning var man är. Sen kollar man knäet och märker att man är opererad. Fick senare se på film hur läkaren rört runt och kört och lyft på saker i mitt knä och det ser helt sjukt ut och fattar inte att det är sitt eget knä man ser. Har aldrig blivit opererad förr så därför ja typ låter helt excited, men egentligen va de bara en liten operation. Men fick i alla fall svar på det jag velat veta,nämligen vad som hänt med knäet. Det visade sig att en liten del av korsbandet var av, jag hade någon broskskada och sedan någon slemmhinna som läkaren delade. Så det var goda nyheter då inga mer ingrepp behöver göras utan nu gäller de bara att rehaba och stärka riiiktigt mycket så jag inte får problem längre fram. Det blir dock lugnt nu i början. Har i stort sett inte haft så ont heller, mer än att de nu börjar värka lite och känns stelt men det är ingen fara. Nu ska jag powernapa bredvid min sociala vän Claess som redan ligger däck bredvid mig. Förresten ,va ju tvungen att visa gårdagens outfit, väldigt snyggt enligt mig. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej sötis! Tycker du är urläcker i dina kläder.....hihihi. Skönt att det inte var värre.....nu är det bara kämpa framåt mot nya mål.

Hoppas få se dig snart här nere i Skåne, dock ej pratande stockholmska....hahahahah

Sköt om dig goding!

Puss<3

2011-06-17 @ 20:16:44
Postat av: abbedissan

Läckert att se min 35-åriga kaffekopp i Din blogg.Jag och Din FF önskar att snart få se Dig igen och vi är jätteglada att Du fått ett positivt



Det känns skönt att Du fick ett positivt besked om knäet.Med Din vilja skall Du säkert bli riktigt bra igen. Det var häftigt att se min 35-årigekaffekopp på Din blogg. Vi är stolta över Dina fina betyg med studier på annan ort än hemorten Kram abbedissan m.fl



besked om knäeet..



En annan sak som jag är stolt över för DIG är Dina



betyg i skolan.Kram abbedissan mfl.

2011-06-17 @ 22:40:18
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: abbedissan





Det känns skönt att Du fick ett positivt besked om knäet.Med Din vilja skall Du säkert bli riktigt bra igen. Det var häftigt att se min 35-årigekaffekopp på Din blogg. Vi är stolta över Dina fina betyg med studier på annan ort än hemorten Kram abbedissan m.fl



besked om knäeet..



En annan sak som jag är stolt över för DIG är Dina



betyg i skolan.Kram abbedissan mfl.

2011-06-17 @ 22:44:34
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Moster Maggan med eget Hawaii

undrar om den dära abbedissan inte är släkt med dig på nåt vis, eftersom vederbörande har samma bloggadress som du?!

Tycker det luktar stolt farmor lång väg! Men stolt med rätta ...du lyckas ju med det mesta du!



2011-06-18 @ 16:56:52
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Ina

Heja Abedissan.......skriv på bara :)

2011-06-25 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0