Update

Heej!
Ser att mitt sms inlägg inte kommit upp så har blivit dålig uppdatering nu. Bor för tillfället i hallen typ då det är NM (i Solna) för full rulle med match och träningar. Vunnit båda våra matcher än så länge stort men nu de kommande dagarna väntar troligtvis tuffare motstånd.
Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar till nästa onsdag, då tar jag mentalt sommarlov (den riktiga sommarlovet börjar en vecka efter typ) men då är aaaallllt plugg över (lärare skulle bara våga ge oss efter de!). Har en del grejer som jag verkligen måste göra klart nu men det är bara att hålla ut. Så nu ska jag proppa in hörlurarna i öronen och skriva på arbete.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0