Äntligen fredag!

Tackar gud för att det är fredag idag. Väldigt behöligt. Dock tyvärr inga större planer för helgen mer än att jag vet att jag måste plugga ganska mycket men ska ändå bli skönt. Måste iväg och handla efter träningen, mitt skafferi ekar asså men glömde pengar till skolan så kunde inte göra det då. Nu ska jag ta och zappa genom tv kanalerna och hoppas på något bra, annars är jag nog tvungen att börja ta tag i min bok som jag måste läsa ut.

Bjuder på dagen outfit ovan, även fast de kanske inte är de mest grasiösa bilder ni sett. Linne Bikbok, Jeans Zara och skjorta med hål vid axlarna och ringar från Thailand.


Kommentarer
Postat av: Anonym

märkte precis att du ändrat texten om dej själv...

stämmer det alltså att du e exakt 190cm nu?



de e bara fööör snyggt med långa tjejer! =)

2011-03-18 @ 22:42:40
Postat av: Paulina

svar: Haha jo men de skulle jag säga, även fast ja fortfarnade inte vet HELT exakt men vad gör de om ja e 189,5 eller 190,5 ? Säger att jag är 190 ;) Taaack!

2011-03-18 @ 23:54:10
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: ttherese

nice blogg :)

2011-03-31 @ 12:40:40
URL: http://tessiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0