Dagens

 

Byxor med skinndetaljer och blus Gina Tricot, armband Lindex och gåva. Ringer Thailand (fick 13 st av mina förälrar som varit där, ska visa er alla sen).

Heej!

Mycket dålig bloggning på sistonde men för att sammanfatta det så är skolan igång igen efter ett omtumlande lov, vi vann en grymt viktig match mot Norrköping igår och jag har en del plugg att göra som jag inte fick gjort under lovet. Är hungrig så att magen nästan skriker efter mat, ska alltså käka och sedan måste jag iväg på träning (skriver träning som vanligt men i mitt fall blir det rehab träning men givetvis är det med mitt kära lag).

Slänger upp dagens också idag dagen till ära.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ooooh, ringarna vill jag se! :)

2011-03-08 @ 19:43:28
Postat av: katschescha

hej, jätte fin blogg :D

hur har du kunnat få så långt hår? :o

vill ha ditt hår... NU! hahah. byta? (a'<3

kram

2011-03-12 @ 21:52:16
URL: http://katschescha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0