Friday - Saturday

Heeej!

Sovit länge och skönt idag och väcktes av att solen sken in på mig i Amandas vardags rum där jag sov i soffan. Gårkvällen var hur kul som helst, det blev spontant iväg till Emma på kvällen där vi hade de trevligt med massa sköna människor. En promenad på hal isbana hem till Amanda på natten och sedan slaggade jag där.

Ingen träning idag för laget men jag ska snart iväg till hallen och göra mina övningar, kan snart börja kalla det fys istället för det blir jobbigare och jobbigare (i början låg jag och sträckte på mitt ben bara haha). Igår när jag körde svettades jag till med haha, 2-3 veckor sedan man gjorde det och kändes väldigt bra. Fast vill inte ens veta hur mycket kondition jag REDAN tappat! :(

Har lagat pannkakor som lunch som aldrig sitter fel och ligger just nu som en säck potatis i soffan och kollar tv. Kings spelar också idag (och det är gratis inträde för dem som vill komma) så ska även se deras match senare idag.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0