Rolig helg framför sig!

Heeej!

Fredag, shit vad denna veckan rullat på snabbt och det är jag bara glad för. Nu väntar rolig, chill helg. Ikväll blir det bio med ett par tjejer från klass, imorgon match och middag med laget och på söndag blir det troligtvis heldag i Stockholm med shopping och bio (igen haha). Låter inte helt fel va?
Jag invigde helgen genom att dra till stan med ett par härliga tjejer och köpte lite smågrejer till mig själv (se ovan) samt presenter till Sally och Jennifer i laget som ska ha middagen imorgon.

Nu blir det träning!

hA de BÄsT! (extra riktat till Kurt och Mickis i mitt lag!!!)

 


Kommentarer
Postat av: sarah

hej allt bra???

2011-03-25 @ 21:19:54
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0