Sista steget kvar!

Hello!
Guuuud asså..Kvällen igår var gaaalen. Det blev en jämn tuff match och tror aldrig jag har skrikit och hoppat så mycket från bänken (har seriöst ont i halsen idag) men när det väl gällde så var vi det starkaste laget även igår och vann igår vilket innebar att vi NU ÄR I SM FINAAAAL!!!
Så sjuuuukt underbart och härligt, kan inte med ord beskriva hur skönt det känns. Nu återstår max 5 matcher då man spelar bäst av 5 finaler.
Vi möter Luleå i final, inte den lättaste resan direkt vilket troligtvis kommer innebära att jag nog inte kommer få hänga med på den första matchen på tisdag då vi flyger dit och matchen inte är en avgörande match (utan minst 3 matcher måste spelas och vinnas för att ta hem guldet). Oavsett så kommer jag ju inte spela då mitt korsband är av och det vill jag just nu förtränga även fast det är svårt. Man vill vara på plan och dela något sådant här kul, men nej ska inte tänka så här för kan inte ändra på något. Är ändå så sjukt lycklig över att vi är i final och nu har vi ett steg kvar som vi måste kämpa oss igenom och vinna tills vi kan ta hem SM guldet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0