Tomorrow

Imorgon blir det ytterligare Telge event, imorgon är det Telgedagen i hallen så det blir turnering med spelare i alla åldrar. Jag ska då "coacha" lag Paulina, därefter ska jag köra mina rehab övningar och sedan kanske en liten runda på stan. Såg denna fina ska på nätet och ska se om jag kan hitta den inne på H&M. Ska nog bara ta mig en liten snabb runda på stan för sedan måste jag hem och plugga. Det är fett synd men typ enda dagen jag kommer hinna/orka göra det för nu trots att jag har lov det har varit fullt upp och i helgen kommer päronen plus så är det match.
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var hittade du den klänningen? På HM's hemsida? Skulle oxå vilja ha den men kan inte hitta den på nätet....

2011-03-03 @ 10:09:55
Postat av: Ina

Åh...så snygg..kp den o bli först.....jag kan titta i min stad...vilken storlek?

kram

2011-03-03 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0