That's how I feel now

Har massar tankar i huvudet och trött på allt plugg och andra saker som dyker upp just nu...Börjar tänka på min skada ännu mer nu när det känns tråkigt, för nu har jag ju inte basketen att försvinna bort till. Eller, baskethallen tillbringar jag lika mycket tid i hallen nu som innan min skada men nu ligger jag och kör plankan m.m vid sidan av planen istället och tittar på laget när de tränar, inte samma sak kan jag säga. Jag inser att det bara gått 3 veckor sedan min skada inträffade och vet då att jag har sjuuukt många månader vid sidan av planen framför mig. Samtidigt går så mycket tid åt att just nu ligga där på sidan och fysa och stärka mitt knä för det är det jag vill allra mest nu för att vara så stark som möjligt fram till operationen, så något annat annorlunda hinns inte med. Men så var det innan också men det var så annorlunda. Jag vet att detta kommer bli tufft men träningen kommer gå framåt och jag kommer klara detta hur bra som helst. Men just nu känns rätt mycket skit faktiskt om jag ska vara ärlig, en dålig dag kanske, vad vet jag, men det har man rätt till.
Här med sätter jag punkt och ska inte sända vidare min negativa anda till er.
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan åter i kylan.

Sötaste guddottern min!

Klart du får ha dåliga dagar och sucka av negativitet! Det är nog bara bra att du stånkar, stönar och tycker det mesta är skit nu. För det är klart det är när du jämför med hur det var och kunde ha varit OM du inte skadat dig!



Du behöver inte alls visa dig vara stark och modig o bita ihop hela tiden.Ut med besvikelsen och tyck det mesta är bajs bara! För det är det ju - JUST NU!

Ta en kudde t.ex och banka skiten ur den så du får utlopp för din frustration!



Men sen kan du väl tänka så här: hur längesen var det du slutade skolan nere i Bunkeflo? Hur längesen känns det som? Det var ca 9 månader sen va?

Den tiden har väl gått relativt fort ändå? Lika lång tid är det till du är fit for fight igen. Fast du är då ännu starkare och ännu bättre tack vare eller på grund av skadan! Det finns inget ont som inte har nåt gott med sig. Tänk lite så sen och peppa dig med det!



Tiden rullar på oavsett vad du gör. Så då är det ju det bästa att ta till vara på tiden o göra det bästa av den. Och det vet jag att du gör - för du är så himla smart! Men just därför ska/kan du tillåta dig att deppa till lite smått emellanåt och misströsta. Det stärker dig nog ännu mer mentalt - i det långa loppet!

Vi är många som finns för dig om du behöver det.Du är en sån härlig, go och fin person!Du har dessutom en sån enorm styrka på flera sätt. Du kommer att fixa vad det än är du företar dig!

So don't worry baby - you will make it!

Men just nu så är det kanske PEST & SKIIIIIIT - det är helt OK!

Många kramar o omtankar från din gudmor & moster.

<3 <3 <3

2011-03-17 @ 22:45:41
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0