Estocolmo!

Heej!

Trots att vi struntade i bio:n (ni fattar snart varför) så blev det en hel dag i Stockholm. Började med att ställa fram klockan en timme och det kombinerat med att vi skulle upp vid 7.30 tiden gjorde att min sömn inte riktigt ville samarbeta med mig utan jag stuntade helt i alarmet och försov mig. Vaknade genom att jag hör någon som öppnar min ytterdörr (får panik!) men fattar då att det är Amanda som kommer för att väcka mig. Anledningen till att vi skulle upp så tidigt var ju eftersom vi skulle iväg till en internationell kyrka som Mickis skrev på min blogg innan. Jag är inte speciellt troende eller så men Leah, från Usa i vårt lag är och jag samt flera i laget tyckte det kunde vara lite spännande att komma till en sådan kyrka. Det var HELT annorlunda jämfört med en vanlig svensk kyrka kan jag säga. Det var fika och sång och så stod det och så pratade de en del på scen. Vi blev behandlade som "gudar" där haha, alla kom och hälsade på oss när vi kom dit och det ropade ut på scen att vi var i kyrkan för första gången och vi fick typ små presenter haha. Så det var en upplevelse faktiskt...

Därefter blev det shopping och käk i totalt ca 5 timmar. Sen var vi döda asså, orkade inte med någon bio, herregud asså, jag lovar, vi ska lägga till shopping som en sport asså. Fick med mig hem ett par jeans, en tröja och en bh.

Nu ligger jag med en påse godis i sängen framför tv:n. Inte helt fel kan jag säga! Skolan imorgon ingen, känns mindre bra.

Här kommer lite bilder från dagen!

Glada, pigga tjejer i solen imorse i Stockholm!

Sång i kyrkan.

Matilda (även kallad Class) och Kurt fikandes i kyrkan.

Amanda och Emma har vi här, på H&M bland kläder.

Emma hittade sin favorit direkt..SÅ hennes stil, eller?

Tre rätt däckade tjejer på tåget hem asså.


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh...ni verkar ju har haft en hel toppendag....spännande att kunna hänga med på något annorlunda o nytt, men en gång innan har vi varit på Gospel i en kyrka, fast då var du nog typ bara 4 bast men du satt så snällt o bara lyssnade :)

2011-03-27 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0