Heej! Legat isolerad med datorn och skrivi...

1306755090134 (MMS)

Heej! Legat isolerad med datorn och skrivit "uppsats" ett tag nu på morgonen. Nu sitter jag på tåg påväg mot Artro clinic, ska dit och kolla mitt knä. Vet inte exakt vad de ska göra men hoppas på att kunna få tid till titthålsoperation. Inget landslagsläger för min del idag i och med att jag ska iväg dit och efter att ha kört ganska mycket behöver mitt knä återhämta sig då det värkte och typ ilade lite igårkväll. Känner sig dö töntig när man bara är med och tränar halva pass ( plus rehab) och sen att man ändå ska vila, men så är det, måste ta det lugnt nu i början för vill inte riskera att något mer händer med mitt knä. Hörs när jag kommer hem, puss!


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-30 @ 14:51:53
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: hannii

Hej, vilken linje går du på? vad är roligast i skolan? har du bra betyg? eller är basketen viktigare bara undrar lite hehe:)

2011-05-30 @ 16:30:52
Postat av: Paulina

svar Hannii: Jag går idrotts inriktning och läser samhälle.! Roligast (förutom basket som vi också har under skoltid) tycker jag nog att Samhällskunskap och svenska är. Ja jag har bra betyg, basketen är skitviktigt men skolan är också det så det gäller att fokusera på båda :)

2011-05-30 @ 17:18:48
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0