Hola!

Får inte riktigt ordning på storleken på bilderna,där av tre typ likadana i tripp trapp trull :P

Heej!
Känns som att hjärnan ska typ sprängas efter denna dag...Först nationella prov i engelska i typ två timmar, gick väl helt okej, eller gick som jag tänkt mig (dvs. ganska bra på läsförståelsen och knappt okej på hörsförståelsen hahah men engelska är inte min grej). Därefter ytterligare ett prov och lägg sedan till ca 1,5 lektion med intensivt pluggande. Tur att det blev ett litet break på en timme ute i solen under skoltid i alla fall.
Ska ta det lite lugnt nu innan det blir träning ikväll...Bjuder på outfit från dagen, strumpbyxorna måste av fooort asså för vädret är sååå underbart, men måste få lite brunare ben först bara.
Jeansväst Bikbok, skärpet och klänningen är gammalt, tagit i min mammas och brors garderob, korsörhänge JFR,armband lindex, ringar utomlands.


Kommentarer
Postat av: sarah

hej gumman hur är det =) var ett tag sen hur är det =)

2011-05-11 @ 09:37:41
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0