30e september

Vaknade med Mickan här idag och vi käkade god frukost. Har sedan sprungit upp och ner i tvättstugan och tvättat undan all tvätt, städat lite och duschat, fräscht. Ska nu snart ta mitt pick och pack och dra till Claesson för att plugga. Som ni kanske förstår så har jag ingen skola idag, det är inte så att jag skolkar för att tvätta haha utan vi har studiedag. Så jag och Claess tänkte vara duktiga och ta tag i lite plugg som ligger lite framåt idag.
Känner för att bjuda på en skön låt också idag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sassa

Trodde du skulle bjuda Hugo på en födelsesång per telefon igår när ditt fadderbarn fyllde 4 år..........

Han t o m frågade efter dig!

2011-10-01 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0