En träningsmatch, pizza och en Ben&Jerry's senare...

Hej bloggen!
Det är Mikaela Paulinas vän som skriver ett gästinlägg här idag.
Nu börjar det närma sig läggdags för vår del men tänkte att jag skulle återge dagen lite smidigt här på bloggen. Vi spelade vår första match idag. En träningsmatch mot Solna som vi tyvärr förlorade med 1 poäng efter ett skott från Solna i sista sekunden. Det kändes ganska surt, men det är trots allt bara träningsmatcher och vi har tid och förbereda oss och vi vet vad vi egentligen kan prestera när det verkligen gäller. Efter det så har jag och Paulina bara chillat här hemma hos mig framför idol med lite goda snacks. Imorgon väntar träningsmatch nr 2 där 08 Stockholm står för motståndet. Hoppas på en vinst då!

Innan jag avslutar detta fantastiska blogginlägg tänkte jag dela med mig av två söta foton!!

Jag och Paulina, lika snygga då 2009 som nu 2011.... ELLER???????? sajk

Pussar och kramar/ Mickan!!

Kommentarer
Postat av: heeeeeej

mickis du ser ju exakt likadan ut ju, ser ingen förendring alls faktiskt???????????????

2011-09-15 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0