Familjetid



Då har man intagit Malmö och tillbringar mysig tid med familjen. Igår hade vi mysigt traditionellt fredagsmys framför soffan som jag inte haft med familjen på ett väldigt bra tag så det var jättemysigt. Nu idag har jag umgåtts med brorsan och hela familjen har varit samlad. Hittade en bild här på mammas dator från i somras från när vi var på Öland, jag, mamma ,min bror och min brors sambo och sen pappsen bakom kameran ;) Hela familjen!
 Ikväll blir det att träffa tjejkompisarna här,vi lär ju ha en del att tag igen :)

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad kul att höra att du är "himma" i Malmö så mams & paps får pyssla om dig. Skolka några dar så du hinner stanna lite till och koppla av!Du behöver inte vara präktig jämt, skolan klarar du ju galant i allafall....PUZZZZZZZ

2011-09-25 @ 16:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0