Ja ungefär så här kul har jag just nu. Läs...

dsc02912 (MMS)

Ja ungefär så här kul har jag just nu. Läser om tidlösa butiker,wow! Som tur är har jag min ipod som varit i öronen från minut ett. Suttit drygt 3timmar på tåget mot Södertälje nu och 3timmar återstår. Inte det roligaste men har haft de jättebra i Malmö i helgen och träffat alla underbara där nere i Malmö. Såg även mitt gamla lag Malbas spela sin första division ett match för säsongen idag och hälsade på gamla välkända ansikten i hallen. Mycket trevligt. Nu är det dock dags att åka tillbaka till Södertälje och även det ska bli kul för denna veckan väntar ingen riktigt skola utan denna veckan kommer gå åt idrottsläger med skolan plus att vi är lediga två dagar. Inte helt fel. Rehabträning 8.00 hos Lasse imorgon vantar också. Nu ska jag återgå till...ja ingenting,vänta på att tiden ska gå.:) puss


Kommentarer
Postat av: hannii

hur många läsare ha du på bloggen ungefär per dag?:)

2011-09-25 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0