Utnyttja ledigheten

Hej där!
Klassen är iväg på paddling idag och eftersom jag inte riktigt är i den formen för att kunna paddla (wow, min mamma hade typ kunnat) så är jag idag leeedig. Inte helt fel faktiskt även fast jag gärna paddlat med klassen. Jag har nu istället varit hos min sjukgymnast imorse och fick goda besked om att jag har kommit längre än normalt när det gäller rörlighet och styrka.
Jag ska nu utnyttja dagen genom att tvätta lite grejer, plugga matte (B!!!) och ska även till frisören och klippa och slinga håret.
Nu måste jag ner i tvättstugan och fixa!
See yah!

Kommentarer
Postat av: Ina

oj, finns det två så fina o duktiga Paulinor nu :)

ja, man kan tro ( att de är två) efter allt det som du kan prestera....många vuxna som inte ens kommer i närheten av allt de som du kan o gör vid 17 års ålder!

2011-09-02 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0