Champion

Det har nu gått exakt en vecka sedan vi stod där som vinnare i slutsignalen och tog hem SM-gulet. Veckan har innehållt allt möjligt och vi har försökt fira på bästa sätt. Valt att låta bloggen ligga lite åt sidan nu p.g.a det men nu lär uppdateringen börja som vanligt igen.

Det är helt sjukt att säsongen är slut och guldet som vi kämpat för hela tiden är uppnått. Något som jag har ännu svårare att förstå är att många av de underbara människorna i laget nu kommer försvinna bort om andra sidan jordklotet mer och mer. Nästa år blir vi ett helt annat lag och många drar nu till USA eller Europa för att utveckla deras baskket. Men vi har en sommar kvar tillsammans och jag ska försöka njuta av dem alla här i Sverige...lika så som vi ska göra för vårt guld.
Här är guldbilder från förra lördagen då vi tog hem SM-guldet i basket!


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Och tänk, att min GO GO GOLD TELGE - skylt kom med på ett hörn på ett foto! Kul, för jag glömde nämligen själv fota den efter en hel natts slit med den! Men det var det värt! Var så kul att vara med och se er vinna!

När spelar ni/du nästa gång? Eller blöirdet bara träning nu?

2012-04-21 @ 23:50:50
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0