At home!

Heeej! Är i Malmö nu och har firat jul med min kära familj och släkt. För att sammanfatta lite så fick jag innan jag drog ner hit träffa älskade miiiickis som jag va med och hämtade upp på Arlanda. Försökte spendera så mycket tid som möjligt med henne och som om inte de vore nog så kom även Binta hem!!!!! Sååå kul att se dem igen och efter en härlig lördag kväll med massa folk fick jag även säga hejdå till Amanda. Hon befinner sig nu i USA och är så glad för hennes skull men kommer sakna henne!! Den 23e kom jag i alla fall till Malmö och stannar nu ytterligare några dagar. Hade en mysig julafton och fick fina presenter som kommer komma till väl användning, speciellt min IPad som ja helt oväntat fick från päronen. Chockad men väldigt glad tjej:) Sitter redan och leker med den massa och har lite på känn att den kommer hänga med mig överallt! Nu ska jag fortsätta mysa med familjen här. Bjuder på en bild från julafton. Puss puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0