Christmas gifts

Bara få få dagar kvar till julafton nu och imorgon ska ja till Stockholm för att köpa mina sista julklappar. Även fast jag tror mina nära och kära är rätt medvetna om vad jag önskar mig så tänkte jag dela med mig av ett litet kollage till er. Ett par schyssta hörlurar, Uggs, mjukisbyxor/hoodtröja,  eller ett par skinnbyxor t.ex. skulle inte sitta fel om tomten kom med. En Iphone 5 hade jag också i tankarna för någon dag sen då min j***vla HTC nu har gått sönder för 4:e gången och jag skickade iväg den för reklmation. Tanken var sedan att få pengarna tillbaka och lägga till för en Iphone 5 men nu påstår dem att jag fått någon liten fuktskada som gör att garantin inte gäller...Skitsnack, det är max lite regn den har fått på sig så pappa ska ta sig ett snack med HTC så får vi se vad de kan göra. 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan i Kamala

Vet fler som vill ha hörlurar. Tipsa gärna vad är ett par schyssta sådan! Verkar inte vara så länge och behövs nya stup i kvarten!

2012-12-21 @ 08:24:31
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0