Down town

Hej!
 
Träffade på fina människor på stan idag när jag och mamma tog oss en runda där. Fortsätter tacka för alla fina ord jag får från alla håll. Jag börjar mer och mer vänja mig vid tanken att jag numera inte kommer spela basket på ett bra tag. Tanken är väääldigt svår accepterad men jag har just nu inget val...Va tvunga att komma ut lite idag och inte sitta och ruttna allt för länge i lägenheten så jag och mamma tog en runda på stan och hade det mysigt. Fick inlämnat min HTC, byebye till den säger jag efter att den nu gått sönder för 4:e gången. Väntar på att reklamationen ska godkännas sedan blir det nog till att byta till en Iphone. Tänkte välja en annorlunda telefon förra gången som skulle va lika bra för alla hade Iphone men tyvärr straffade sig det bara och den har varit inlämnad massa gånger. Har nu ätit god middag med mamma och ska snart krypa upp i soffan. Hoppas ni får en trevlig kväll!
Fina mamma och jag för några veckor sedan<3
 
Puss puss!
 
 
Make-Up Store
 
Make up store har de allra bästa produkterna, de håller riktigt länge och ger absolut snyggast resultat jämfört med andra produkter jag testat. Vet inte hur jag klarade mig innan jag upptäckte Gobi pudret..
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0