Julavslutning

 
Hejhej!
 
Var i hallen tidigare idag och hade julavslutning med barnen i klubben. Vi och Kings va där och sköt med lite barn och bjöd på fika. Tomten kom även och gav julklappar till de allra allra minsta, så himla söta!
Själv så försöker man tänka ut lite man själv önskar sig av tomten men det är sjukt hur man kunde ha 325 saker att önska sig när man va lite och man nu bara vill ha ett helt korsband. Nä men oavsett om jag hade varit skadad eller inte så har jag svårt och säga massa saker som jag önskar mig som jag själv inte lika bra kan köpa. Betyder detta att man håller på och bli vuxen?? Jag tycker i alla fall om att få presenter och även att ge bort presenter så jag får väl istället också börja fundera på vad jag ska köpa till mina nära och kära. 
Men nu...Samhällskonflikt! Plugg som gälller.... 
 

Kommentarer
Postat av: frix

kan du gå normalt nu? kan du skjuta ordentligt? finns det något du kan träna just nu?

Svar: Ja jag kan gå normalt, men kan/vill inte hoppa eller springa så kan just nu inte göra så mycket basketmässigt utan det blir rehab och gym :)
Paulina

2012-12-16 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0