One step closer

Då är äntligen min konfliktanalys i samhällen inskickad som tyngt en länge och ett steg närmare lov. Har två matteprov kvar och en engelskdebatt innan jag helt kan koppla av. Jag ska dessutom argumentera emot striktare vapenlagar för USA och med tanke på det som bara förra veckan hände i Connecticut är det kanske inte det allra lättaste. Bara denna veckan kvar nu och förutom de sista plugget ska även julklappar inhandlas inna jag på söndag sätter mig på tåget mot Malmö för att fira jul. Först längtar jag dock otroligt mycket till fredag då älskade Mickis och Binta kommer hem och jag ser speciellt framemot en trevlig lördag med dem och massa andra underbara vänner. 
Svettades som ett djur i gymmet idag, cykelintervaller är inte att leka med och sedan blev det gym på de. Om jag inte kan göra minst en ordentlig chin (nä det är inget skämt, jag kan inte göra en chin!!) efter mitt långa rehab uppehåll nu på minst 1 år så är det ju ett skämt. Ska göras massa chins nu... Bjuder på en gammal houselåt med Avicii som fick underhålla en i öronen idag  när man va på träningscykeln för att hjälpa till och pumpa ut sista krafterna haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0