Saturday

Tjoo!
 
Va har man gjort idag då? Inte mycket asså..Vaknade upp hos Claess och käkade god frukost, sen var jag i hallen och kolladae på träningen och sen på stan och fixade lite ärende...Sen har kvällen bara sprungit iväg. Tog en lång skön dusch, städade lite och annnars hade jag mest chillat. 
Just de... Va på Saco mässa igår, studentmässa för alla blivande studenter. Gick runt och det fanns möjlighet att få massa information och prata med människor från olika universitet. Jag kände mig dock ganska oinsatt och lost, tog en katalog från Stockholms universitet och begav mig sen bort mot den amerikanska/utländska utbildningsavdelningen. Men inte till så stor hjälp dock men kul att snacka lite. Drog sen till Pizzahut och käkade lunch och snackade massa skit med Nadia och Claess. Därefter blev det lite shopping i Stockholm där jag bl.a. fick med mig det här....Älskar toppen, blå glittrig med öppen rygg där bak!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Tips! Vinn en valfri vara från Youtopia i dag :D
http://adaras.se/2012/december/lucka-8-vinn-valfri-vara-fran-youtopia.html#comment

2012-12-08 @ 00:37:18
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0