Something new

Hej!
Precis varit och ätit god middag hemma hos Claesson med hela hennes underbara familj och med mamma. Första gången jag var med mamma i "mitt andra hem" faktiskt och lika trevligt som vanligt. Verkligen så glad för att de finns här och är som en extra familj för mig <3 
Imorgon följer jag dock med mamma hem till Malmö för läkarbesök i Malmö väntar. Pappa fixade tid till en läkare som ska vara väldigt duktig i Malmö så ska dit på tisdag och han ska kolla på knäet...Sen hoppas jag på det bästa men har eventuellt en operationstid precis efter nyår. Blir bara en snabbis i Malmö nu för åker tillbaka redan på tisdag för har tyvärr nationella prov på onsdag....I matte C!!! Gäller att bita i nu sista i skolan...Snart väntar välbehövligt lov! 
Var på stan med mamma igår och fick med mig lite små fynd hem,shopping är nog en av de bästa sätten att få ytlig tillfällig lycka haha :) 

Paljettklänning för 50 spänn som jag kommer ha som linne då den tyvärr är alldeles för kort! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0