hej mitt namn är göran person

shoo, människor! guess whooooo!? tänker inte säga ifall ni inte vet lmdo
iaf har chillat med mina sweeds tre dar nu! hahaha, alltså fööör sköna brudar!! aif, vi väntar på att mikk ska komma och så ska vi köpa mat! för hungrig, lol hungrig afrikan i lägenheten! LMDO ajaaa, har verkligen inget vettig att skriva men eftersom paupau inte uppdaterar som hon borde så får jag ta över lmBdo! hahaha, yea thats my new thing. ååååh juste ni måste alla lyssna på Boo thang med verse. THATS MY SOONG RIGHT THERE! SWAG! har lyssnat sööndee den bara att den inte är sönder. lmao
coooook hypead hahah sååå trött men ändå hype kom ju hem typ halv fyra eller nåt och folk var vakna och väckte miiiig fint med sms och samtal...i knooow POPPPPPPPPPPPIS vad ska man säga ppl loves me:D LMBBDO
ajde, men vi vann alla matcher igår det var inte vacker but we won!
soooo, ska txta mikkk nu min mage skriker ! ajde peace put

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0