Miljonär?

Uppmuntrande sms jag fick idag om att jag har vunnit 2,000,000USD!! Får sådant här på mailen typ hela tiden och där är det bara massa virus och reklam typ men har faktiskt aldrig fått på mobilen...Så man blir ju lite fundersam haha. Fast behöver nog inte va de haha, orimliga siffor de försöker lura en med asså och de kommer typ spamma min mobil om jag svarar.
Varit hos min sjukgymnast och rehabat nu på morgonen och han var väldigt glad över resultatet på testet ...Måste träffa den där läkaren som opererade mig också men nu närmar det sig verkligen.
Btw så har jag föräldrar som lever livet på andra sidan jorden i Thailand och Vietnamn. Smått avundsjuk här men de har dock lovat att köpa lite grejer till mig hihi. Behöver en ny parfym och vill testa någon ny, så någon som har något tips om någon riktigt god parfym?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emina | Eminas.se

calvin klein euphoria :)

2012-02-06 @ 21:14:07
URL: http://eminas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0