Hair

Man brukar säga kärlek vid första ögonkastet och upplevde precis det...Hittade en blogg (okej Binta tipsade mig) med en tjej som nog kan ha bland de snyggaste håret jag sett. Mitt känns för tillfället som de skulle behöva sig en uppfräschning då det är slitet och länge sen man slingade de. Så hade i tankarna att gå och fixa de nu snart och när jag såg detta hår blev jag ännu mer sugen.Vet dock inte om mitt hår kan bli såhär haha men älskar hennes hår och hårfärg. Så dags att dra till frisören kanske och se vad som kan göras...Lite blondare och klippning lär det i alla fall snart bli.

Bilder från Fannys blogg


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Tror nog att din hårkvalité är mkt bättre än den där tjejen, När jag tänker på ditt hår så tänker jag att " Palle borde göra reklam för schampo eller nåt med hår med den hårmanen!



2012-02-07 @ 15:35:58
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0