New year new possibilities

2012 har börjat och förutom en grym nyårafton så har året redan varit lite upp och ner. Men jag har höga förväntningar på 2012 och tror att det kommer bli ett riktigt grymt år faktiskt. Bara att jag kommer få börja spela basket igen och slippa rehaba är ju en underbar sak. Blir förhoppningsvis också ett roligt slut på denna säsongen, konserter,sen fyller man 18 år, påbörjar sitt sista år i skolan och sedan väntar en ny spännande säsong. Tror faktiskt det kommer hända rätt mycket spännande och kul nya saker 2012 som jag ser framemot. Nyårslöfte ska man väl också ha, och förutom att jag ska försöka få bort ett ticks så ska det faktiskt vara att leva ännu mer i nuet och faktiskt njuta av allt och alla underbar man har i sin omgivning.
Här kommer lite bilder från de sista timmarna av 2011...

Kommentarer
Postat av: Ina

Den "lila svarta" är populär tydligen! Så snygg du är :)och kompisarna också så klart :)

2012-01-03 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0