R.i.p min gamla lägenhet, det här är ungef...

imag0571 (MMS)

R.i.p min gamla lägenhet, det här är ungefär vad som finns kvar i den då i stort sett allt idag har flyttats över till min andra nya lägenhet två hus bort. Kommit rätt långt faktiskt och är riktigt nöjd med min nya bostad:) Flyttat i stort sett hela dagen men avbrott på matchen som vi spelade idag mot Solna. Vi fick även ta emot pris idag i hallen,vi blev vinnare av Telge bragden 2011. Det är ett stort idrottspris i Södertälje som alla idrotter och individer tävlar om. Riktigt kul att vi utsågs som vinnare!:) Nu ska jag och mina föräldrar som är här och hjälper mig med flytten snart sova, är fan trött efter att ha flyttat idag haha. Hoppas på att få allt klart imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: ERGIN

ANKARA RESTAURANG MALMÖ-KOCK-ERGIN

07644602020735559232

paulina hora vad kostar knulla med dig

jag betalar och mat sprit grattis på dig

kommm ankara restaurang

2012-01-22 @ 19:42:10
URL: http://ankara-restaurang.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0