Shooo mans! Sitter här pp as i call her.ha...

imag0586 (MMS)

Shooo mans! Sitter här pp as i call her.haha,varför kanske ni då undrar..haha,jaa för att hon är the one n only PP haha. Jag vet fett torr-.- Iaf,ja bilden talar för sig själv riktigt sliten tjej här.LOL Men jag och pau pratar minnen och typ framtiden,sjukt mysigt har ej chillat med henne på för länge. Och eftersom hon nu flyttat in i samma port som mig och min roomie QueebB är hos Halvan ikväll så passar vi på. LOL, iaf för er som är riktigt sega så äre Amanda zahui som skriver...emmh,vad mer kan jag skriva?? ?? Nu ska vi se om Pp har trogna läsare trotås att hon är KEFF på att uppdatera bloggen. Vi ska ha frågestund. Fast jag ska svara på frågorna.. så ställ vad ni vill så ska jag svara så gott jag kan;) aijt?? Så upp till bevis om hennes blogg är så känd som det sägs, STÄLL FRÅGOR!!!! Svarar typ imorn eller överimorn. Peace så länge. FSLP


Kommentarer
Postat av: QueenB

Pau, hur känns det att vara så bra på basket? Jag menar, du kommer ju ändå från Skåne där det inte finns så många talanger man hört talas om (dont get me wrong tho, finns säkert många talanger men ditt namn är högt rankat) vad fick dig motiverad?



Har du någon pojkvän? Är du kär?



Amanda, hur känns det att vara så poppis bland att college skolor? "dont play with peoples hearts and feelings" men det är ok att göra det med skolorna huh?



PUSS PÅ ER BÅDA

2012-01-24 @ 23:27:44
URL: http://finest.se/bintadrammeh
Postat av: fatima

Hej Paulina! <33333

Jag spelar basket i tensta och tycker du är jette cool. Vad tyker du om alckohol?? <3333

2012-01-25 @ 00:19:22
Postat av: nörden

Jag undrar när ni båda är tillbaka i spel? Vad har hänt med dig Amanda? Saknar dig och Paulina på plan så när kommer ni tillbaka????

2012-01-25 @ 11:07:28
Postat av: Moster Maggan

Jag undrar också när ni tror ni är tillbaks på plan?

Hur går rehaben?

Vad är mest inspirerande för er nu?

Hur vet Palle säkert att hennes skada är läkt?

Blir hon röntgad eller?

Helst vill jag att ni ska ta det lugnt och inte hetsa er tillbaka. Viktigaste är att ni blir 100% återställda och tänker på er själva och inte basketen i första hand.Vet att ni är två kloka tjejer, men förstår det spritter i fötter o fingrar.... Kram!

2012-01-25 @ 13:21:02
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: kitt

hur går det med stylingen i nya lyan..vill se bilder o sen er på planen.

2012-01-25 @ 23:47:54
Postat av: Anonym

Vad är viktigast för er om ni MÅSTE välja, basket eller vänner?

2012-01-27 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0