Soon back on court


Heej!
Fick goda nyheter från min sjukgymnast Lasse precis då jag nu mer och mer kan steppa upp i basketträningen. Känns riktigt skönt asså. Känslan av att slippa springa där vid sidan av planen och bara se på laget som tränar ska nu alltså mer och mer försvinna. Har fortfarande en bit kvar till min comeback men nu börjar det närma sig och det kommer kännas så skönt att äntligen kunna börja köra lite basket igen, till en början dock bara utan kontakt.
Kommer nog kännas konstigt eftersom det är ca 11 månader sedan jag tränade en ordentlig basketträning men nu äntligen närmar det sig...
Om ni undrar vart jag varit de senaste dagarna så har jag varit i en pluggzon och för det mesta bara slappat de sista dagarna på lovet. Hängt med mina hoomies Claess och Mickan har jag också gjort men nu idag börjar skolan. Jullovet är slut vilket skär i hjärtat på mig men trots det så känns det faktiskt helt okej att nu dra igång igen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Härligt att höra att du är på G! Tänk vad tiden ändå runnit iväg!

Men jag vet ju hur duktigt du kämpat, all heder till dej, vår lilla STORA stjärna!

Förstår du är otålig nu när du börjar skönja/känna att snart är det dags!

Tror du är ännu bättre nu än du var för 1 år sen, så motståndarna får se upp/åt sidan/bakåt och framåt för snart drabbar "Virvelvinden", nej, "ORKANEN" Palle, dem ! ! !

Go Palle go!

Kram!

2012-01-10 @ 16:18:15
URL: http://www.nogg.se/magganpuh
Postat av: Ina

åhhhhh, så roligt......vad du rehabbat, kämpat o kämpat. Den som väntar på nåt gott :)

2012-01-10 @ 19:59:33
Postat av: josefines.se

Fin bild! :D

2012-01-13 @ 19:34:03
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0