Svar på frågorna

Först av allt, NI SUGER!!!!! Sämst på att ställa frågor.  -.- riktigt besviken trodde ni var hypeade läsare som skulle ställa typ en miljon frågor för det kan ju liksom vara om Pau och det är jag som svarar. shiiiiiiiet :/  anyways here we go ....
Pau, hur känns det att vara så bra på basket? Jag menar, du kommer ju ändå från Skåne där det inte finns så många talanger man hört talas om (dont get me wrong tho, finns säkert många talanger men ditt namn är högt rankat) vad fick dig motiverad?

Har du någon pojkvän? Är du kär?

Amanda, hur känns det att vara så poppis bland att college skolor? "dont play with peoples hearts and feelings" men det är ok att göra det med skolorna huh?

PUSS PÅ ER BÅDA

Hahah, Jag tror att det känns bra alltså lite snett att fråga en fråga som Pau ska svara på när det är jag som ska svara (BINTA!!!!) haha, men PauPau is the shiiiiiet! representar sin hem stad im proud of her tho :) Hon blev säkert motiverad att få spela med mig så hon ville komma upp till min level ( THAT WAS A JOKE/ETT SKÄMT FÖR ER SOM EJ KÄNNER MIG ELLER KAN ENGELSKA LOOOOOOOOOOOOL)
Neeej, Paupau har ingen pojkvän vet dock inte om hon är kär tror inte det och om hon är det och inte sagt något är det krig NO JOKE! -.-
Hahaha, poppis huh?! Neej, men det är fett najs att folk krigar att man ska spela för dem. Vem vill inte det liksom? så det är najs :) bet u know how it feels,right QueenBaka
Och let me put it like this...Ger du dig in i leken får du leken tåla.. eller?! Vet att players tänker så om andra människor när det gäller hookups, lol så... neeej men sluuta nu haha, känner mig fett elak dock mot vissa...

looove u QueenB! hahahah

Hej Paulina! <33333
Jag spelar basket i tensta och tycker du är jette cool. Vad tyker du om alckohol?? <3333

Hej Fatima! Jag vet att Paulina tycker att man ska göra precis det som känns rätt. Eller jag tror det iaf, jag menar man lever bara en gång och om folk vill dricka eller inte är hlet upp till dem själva. Och jag håller med på den punkten, ditt liv liksom. För att folk som spelar proffs i Europa tex, är inte direkt nunor om man säer så...Just sayin... lol hoppas du fick svar på din fråga Yell :)

Jag undrar när ni båda är tillbaka i spel? Vad har hänt med dig Amanda? Saknar dig och Paulina på plan så när kommer ni tillbaka????

Emmmh, jag är nog tillbaka om typ fyra veckor eller nåt hoppas jag. Jag vred till mitt knä som vartit knas sedan innan men det är inget allvarligt men eftersom jag inte hunnit träna nästa något denna säsong med tanken på mina två hjärnskakningar och sedan typ 3 träningar innan eurocup och sen så har jag vart sjuk så har kroppen ej fått bygga upp muskler och bli starkare som resten av gänget. så det är det jag jobbar med nu, jobbar med fysen och så och rehab såklart. men började träna denna vecka utan kontakt. så det känns bra lite ont ibland bara but im cool tho, och paupau är nog tillbaka lite senare än mig tror jag.

Jag undrar också när ni tror ni är tillbaks på plan? 
Hur går rehaben? 
Vad är mest inspirerande för er nu? 
Hur vet Palle säkert att hennes skada är läkt? 
Blir hon röntgad eller?
Helst vill jag att ni ska ta det lugnt och inte hetsa er tillbaka. Viktigaste är att ni blir 100% återställda och tänker på er själva och inte basketen i första hand.Vet att ni är två kloka tjejer, men förstår det spritter i fötter o fingrar.... Kram!

 

Maggiiish se svar ovan, rehaben gååår bra för oss båda. Men är sjukligt stolt över Paupau hon kämpar som en dåre och man ser hur stark hon blivit och allt. plus måste bara lägga till Pau har vuxit så sjukt mycket som person:D såå härligt att se :) hihi

För mig äre nog att spela mina sista matcher här i Sverige med det bästa gänget (sista matcher i sverige på ett tag iaf, om ni fattar) såå jag vill jätte gärna komma tillbaka tio gng starkare och bättre och bara döda med BÄSTA gänget lol och jag tror pau tänker likadant!

Hon har väll gjort det förr, haha har ingen aning faktiskt men det är väll att man blir starkare och sånt :s

jaaaa,tack Maggiiiish we r :) lol


hur går det med stylingen i nya lyan..vill se bilder o sen er på planen.

 

Det är såå naaaajs hära :) Just sayin :) haha

 

Vad är viktigast för er om ni MÅSTE välja, basket eller vänner?


Alltså för min del så är mina närmaste vänner inom basketen så jag menar det går typ hand i hand fattaru.  vet inte riktigt om det svara på din fråga allstå, vänner är den familj som du själv väljer.. så i meeaaaan ...hmmm hahhaha

yeeea... :S



okeeej, hoppas ni fick svar på era frågor eller så. meeen thats all i got for this time.

och juste mitt nya ord är loling ni vet när man skriver lol så lolar man men på engelska blir det loling. SWAG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0