I stugan

 
Var och tränade lite med pappa i hallen idag. 8/10 straffar för att inte ha spelat basket på 30 år var ändå rätt imponerade från hans sida men tyvärr förlorade han mot mina 10/10. Men skönt att komma åt en hall här i Växjö och köra igenom övningar och skjuta. Sedan var det jag som körde hem och övningskörningen går framåt faktiskt trots något enstaka motorstopp hehe. Men det går ganska bra men måste börja läsa den där teorin nu asså, ligger lite efter där kan jag ju säga eftersom jag inte öppnat boken trots pappas tjat sen två år tillbaka typ.
Min kära bror och hans flickvän Therese kom även hit idag och vi har ätit god middag och suttit och snackat massa. Riktigt trevligt och så mysigt och va hela familjen, tyvärr varar det inte så länge då jag imorgon drar vidare mot Göteborg. Skulle vara mysigt och stanna längre men tiden räcker inte riktigt till och vill hinna göra så mycket så imorgon bär det istället iväg mot Göteborg med Mickis och hennes familj. Ska bli riiiktigt riiiiktigt kul även fast det svider lite i hjärtat att åka ifrån familjen redan.

Kommentarer
Postat av: moster Maggan

Synd det ej blev längre tid med familjen o på ert härliga ställe...ha kul i GBG!

2012-07-13 @ 00:53:09
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0