Läger

Heej! Landslagslägret är i full gång och det tränas två gånger per dag och igår spelade även damseniorerna sin avgörande landskamp i Täljehallen som de vann vilket nu betyder att de kvalificerat sig vidare tM nästa sommar. Riktigt stort för basket i Sverige då det inte är något vi gjort på över 20år så grymt kul faktiskt och kul att se tjejerna spela bra. Men för min del är det nu U18 landslaget som gäller och EM om bara ett par veckor så vi ska se till så att de blir bra träningar nu som möjligt, allt för att förbereda ss för so är i Söde för tillfället och vi passar påatt hänga så mycket som möjligt för även hon drar till Usa omindre än 50dagar och jag vill inte heller riktigt inse att hon drar:( Nu ska jag käka frukost och sen bege mig mot hallen! Byee byee

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Lär väl inte dröja länge förrän du, Mickis och Amanda och kanske några till från Telge laget spelar i stora damlandslaget. Kram från Halland och släkten här som fått klara sig utan 18-åringarna i år!

2012-07-08 @ 15:18:51
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0