På lantstället efter lägret

Hej hej!
 
Då är landslagslägret slut och efter några dagars läger med mycket träning är man nu ganska trött i kroppen. Satte mig på tåget dirket idag och har nu förflyttat mig söderut till sommarstugan för att spendera lite tid med mina kära föräldrar. Det var ett tag sedan sist och eftersom det snart är dags för fler landslagsturneringar och EM blev det nu enda tillfälle att kunna åka hem lite. Grillade med landslaget igår efter tränigen, en skön kväll där Sverige till och med bjöd på lite värme.Grillade hamburgare, korv och marshmallows samt lekte lite lekar. Riktigt trevligt faktiskt och mitt lag "Big and Beautiful" började bra när det handlade om kunskapsfrågor men kom lite efter sen när vi skulle börja spotta grodor och riva papper.
Stressade iväg efter vår träning idag, lite seg som vanligt så hade jag inte packat, min disk var som ett berg och sen skulle LT också komma förbi en snabbis innan jag skulle med tåget. Men jag kan va lugn, Claess tog hand om disken och min lägenhet behöver inte va tom. Nadia, Claess och Louise tog hand om nycklarna och har nu flyttat in. 10 sms och 4 missade samtal för att de inte fick igång en film kanske inte var den bästa starten på deras inflyttning...Men vi får väl se hur de klarar sig resterande dagar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0