Relax

 
Kopplar av ordentligt här i sommarstugan. Sov länge idag sedan har jag i stort sett legat i hammocken hela dagen och läst Zlatans bok. Brukar aldrig läsa men kände faktiskt för det idag och nu har även jag fastnat i boken. Sköna äkta Zlatan citat i den asså och intressant att höra den andra sidan av proffslivet. Var även ute på vägarna och röjde lite, övningskörningen går framåt. I alla fall enligt mig men pappa ältar fortfarande de där trafikreglerna som inte riktigt sitter där haha. Mamma gjorde pannkakor innan och nu ska vi snart äta bullar och kärleksmums som hon bakade igår. Jag blir alltså uppassad här med massa gott och känns skönt att inte behöva tänka på det utan enbart chiiiiiillaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0